Soalan Lazim


  • Bilakah waktu beroperasi?
  • Dimana perkhidmatan ini disediakan?
  • Kenapa perkhidmatan ini tidak berada di kawasan saya?
  • Apakah kaedah pembayaran yang boleh dibuat?
  • Adakah terdapat pesanan minimum?
  • Adakah terdapat masa minimum yang diperlukan untuk membuat pesanan?
  • Bagaimanakah jika saya mahu menukar alamat/tarikh/masa penghantaran?
  • Bagaimanakah saya menjejaki pesanan saya?
  • Bagaimanakah saya meminta resit pesanan?
  • Saya mempunyai soalan yang tiada di soalan lazim?

Perkhidmatan kami beroperasi setiap hari dari 8:00 pagi hingga 8:00 malam

Perkhidmatan kami boleh didapati di Kuala Lumpur, Putrajaya dan bandar terpilih di Selangor

Buat masa ini, kami hanya beoroperasi di Kuala Lumpur, Putrajaya dan bandar terpilih di Selangor. Sekiranya kawasan anda tiada dalam senarai, sila semak semula hari lain kerana kami merancang untuk berkembang ke lebih banyak bandar tidak lama lagi

Perbankan dalam talian dan MCash

Ya. Beberapa makanan kami memerlukan minimum pesanan sebelum pesanan boleh diletakkan dan dihantar ke penerima. Untuk mengetahui minimum setiap pesanan, sila rujuk maklumat makanan.

Ya, 72 jam atau tiga hari dari masa semasa diperlukan untuk memesan makanan

Sila hubungi kami dengan segera di support@sodakoqdelivery.my

Anda boleh menjejaki pesanan melalui menu pesanan saya (My Orders) dalam aplikasi

Anda boleh memuat turun resit pesanan melalui menu pesanan saya (My Orders) dalam aplikasi

Sila e-mel ke support@sodakoqdelivery.my